Меню сайту

Статистика
Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Головна

Мій профільРеєстрація

ВихідВхід
Ви увійшли як Guest | Група "Гости"Вітаю Вас Guest | RSS
Комунальний заклад освіти
 "Дніпропетровський багатопрофільний
навчально-реабілітаційний центр №9" ДОР"



Friday, 01.07.2022, 23:09

 

Шановні батьки!

Заклад комплектується дітьми віком від 1 року 6 місяців до 11(12) років:

які мають порушення опорно-рухового апарату в поєднанні з тяжкими системними мовленнєвими порушеннями чи порушеннями інтелектуального розвитку;

з порушеннями інтелектуального розвитку в поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення;

з розладами спектра аутизму в поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення або порушеннями інтелектуального розвитку, синдромом Дауна, іншими складними порушеннями розвитку;

із затримкою психо-мовного розвитку (у дітей дошкільного віку).

 

Зарахування дітей до центру проводиться       

наказом   директора  на  підставі  таких               

документів:


- заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
- копія свідоцтва про народження дитини;

- довідка за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду»;

- карти профілактичних щеплень, заповненої за формою первинної облікової документації № 063/о «Карта профілактичних щеплень» (надається за умови відсутності медичних протипоказань до проведення профілактичних щеплень);

- довідка від лікаря-педіатра або сімейного лікаря закладу охорони здоров’я, у якому спостерігається дитина ( для дітей дошкільного віку) ;

- висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;

- висновок лікарсько-консультативної комісії про встановлення дитині інвалідності (за наявності);

- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності);

- оригінал або копія відповідного документа про освіту (крім учнів першого і другого класів) за відповідний клас;

- висновок сурдолога (для дітей із порушенням мовлення);

- висновок психіатра (для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку);

 

  Документи, необхідні для зарахування дитини до Закладу, подаються особисто батьками або особами, які їх замінюють.

 

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ЗАКЛАДІ

 

Ліцензований обсяг

Початкова школа  – 28 осіб

Дошкільне відділення – 100 осіб

 

Фактична кількість осіб 

Початкова школа (1, 2, 3  класи)  – 19 осіб

Дошкільне відділення – 87 осіб

 

 

Мовою освітнього процесу в Центрі є державна мова

 

 

Консультативні засідання психолого-педагогічного

консиліуму для батьків і дітей Дніпропетровської області 

проводяться щовівторка та щочетверга

з 11.00 до 13.00 години

Для здійснення консультативно-діагностичної допомоги дітям з особливими освітніми потребами батькам необхідно звернутися по м.т.096-355-43-12 (Гура Алла Сергіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи ДБНРЦ № 9) та погодити день і години прийому.

 

Команда психолого-педагогічного

супроводу дітей

з особливими освітніми потребами

Принципи діяльності Команди супроводу:

- повага до індивідуальних особливостей дитини;

- дотримання інтересів дитини;

- співпраця з батьками;

- конфіденційність та дотримання етичних принципів.

Завдання Команди супроводу:

- визначення напрямів корекційно-розвиткових послуг на підставі висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;

- розробка індивідуальної програми розвитку (ІПР) з урахуванням особливостей розвитку дитини, її інтересів та труднощів, моніторинг її виконання та визначення динаміки розвитку дитини;

- створення належних умов для інтеграції дітей в освітнє середовище;

-  проведення консультативної роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання.

Команда супроводу співпрацює з Інклюзивно-ресурсними центрами Дніпропетровської області, Дніпропетровським обласним методичним ресурсним центром, Дніпровською академією неперервної освіти з питань надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення її діяльності.

 

Сучасна сім'я все більше стає головною ланкою у вихованні дитини. Вона має забезпечувати їй достатні матеріальні та педагогічні умови для інтелектуального, фізичного, морального та духовного розвитку.

Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини ( Стаття 55. Закону України «Про освіту»).

Батьки здобувачів освіти мають право: обирати заклад освіти та брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану; отримувати інформацію про результати навчання своїх дітей.

Батьки здобувачів освіти зобов’язані: дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя; виховувати у дитини повагу культурних цінностей України; дотримуватися правил внутрішнього розпорядку Закладу; поважати гідність, права і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу.

Держава надає батькам здобувачів освіти допомогу у виконанні ними своїх обов’язків, захищає права сім’ї.

У 2020/2021 навчальному році особлива увага спрямована на партнерство: забезпечення плідної співпраці з дітьми та батьками на засадах взаємної довіри й поваги, де батьки – рівноправні учасники освітнього процесу.

Батькам необхідно усвідомити, що навчання та корекційно-відновлювальна робота з дитиною, яка має особливі освітні потреби – це довготривалий, складний процес, що потребує Вашого уміння, терпіння та знань.

Шановні батьки, пам'ятайте! Тільки разом у співпраці з навчально-реабілітаційним центром можна досягти бажаних результатів у навчанні та вихованні Ваших дітей.

 

 

 

 

 

 

Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку дитини є художньо-естетична діяльність.

Виготовляючи поробки, дітки не тільки приємно проводять час і знайомляться з прекрасним. Під час такої діяльності розвивається дрібна моторика, яка сприяє освоєнню письма,  формується творче мислення, покращується уміння орієнтуватися в просторі, вдосконалюються навички планування послідовності дій з метою досягнення необхідного результату, пробуджуються різні нахили. Саме тому, вихователі провели майстер-клас для батьків «Нові ідеї для дитячої творчості».

 

Гра для дитини — природний процес, від якого діти отримують задоволення та завдяки якому пізнають світ.

Гра сприяє вихованню багатьох якостей особистості, вимагає участі різних аналізаторів і психічних процесів, викликає різноманітні емоції і, звичайно ж, сприяє мовленнєвому розвитку дитини.

Вчителі-логопеди провели Батьківський всеобуч, на якому надали рекомендації щодо логопедичної роботи з дітьми вдома в ігровій формі.

У нашому Закладі відбувся батьківський всеобуч, метою якого було формування у батьків позиції  зацікавлених  та  активних  учасників  корекційно-розвиткового   процесу,      поповнення психолого-педагогічних знань та розвиток бажання використовувати їх під час міжособистісної взаємодії з дитиною в сім’ї.

 

 

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  July 2022  »
SuMoTuWeThFrSa
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2022